Ogłoszenie

Pogoda:
Nadszedł czas zmian w klanach,
a razem z nimi w pogodzie.
Niedawno na wysuszoną ziemię, z deszczowych
chmur lunęły strugi deszczu.
Później zawitał do nas silny wiatr,
który zabrał ze sobą chmury, jak i liście drzew,
Które teraz mogą spojrzeć w słoneczne, niebieskie niebo.
Niska temperatura wciąż przypomina
o zbliżających się zimowych mrozach.
Szacowany czas zawitania śniegu jest późny,
ponieważ pokryje on nasze ziemie dopiero w połowie stycznia.

Władczyni: Skandia
Zastępca: -

Władczyni: Ariadna
Zastępca: -

Władca: Ender
Zastępca: -

#1 2013-12-11 23:06:15

Skandia

Władczyni nocy

Zarejestrowany: 2013-12-07
Posty: 36
Punktów :   
Godność: Skandia
Wiek: 29 lat
Płeć: Samica
Rasa: Smok zachodni
Ścieżka: Władczyni nocy
S: Siła: 4
Z: Zręczność: 6
L: Lot: 8
W: Wytrzymałość: 4

Statystyki

Statystyki decydują o naszym powodzeniu w walce, przygodzie, misji, czy szkoleniu.
Przedstawię krótkie ich charakterystyki poniżej.

I. Siła
Siła odpowiada za zadawane obrażenia, lekkość dźwiganych rzeczy, czy możliwość podnoszenia coraz większych skał.
Smok silniejszy zadaje większe obrażenia. Są one głębsze i poważniejsze. Gadowi silniejszemu o minimum 3pkt. Nie wyrwiemy się tak łatwo z uścisku. Wymaga to dużej wytrzymałości i zręczności.
Dźwigane rzeczy będą wydawały się dla nas lżejsze, co jest równoznaczne z tym, iż nasz gad będzie mógł podnosić coraz większe obiekty i istoty. Tylko pamiętajcie, iż nie jest to forum wrestlingowe, więc wszelakie rzuty smokami, czy zakładanie na nich „dźwigni” jest niedozwolone.

II. Zręczność
Zręczność odpowiada za zwinność podczas poruszania się w terenie, czy walki, oraz za celność wykonywanych ataków. Smok zwinniejszy znacznie częściej uniknie ataków przeciwnika, oraz rzadko kiedy spudłuje, gdyż jego ataki są niezwykle celne. Gad z większą ilością punktów zręczności będzie zgrabnie poruszał się na lądzie i w wodzie, ominie większość przeszkód, oraz poradzi sobie w pokonywaniu trudno dostępnych miejsc.
Wszystkie bonusy zręczności ograniczają się do lądu.

III. Lot
Lot odpowiada za radzenie sobie podczas walk powietrznych, oraz za akrobacje możliwe do wykonania. Im wyższy poziom umiejętności lotu, tym smok ma większe szanse na pokonanie przeciwnika podczas walk w powietrzu. Jego ruchy są zgrabniejsze i szybsze niezależnie od zręczności, która odpowiada za to samo, lecz w znaczeniu lądowym.  Gad z większą ilością punktów lotu będzie częściej unikał ataków, oraz celniej je wykonywał. Dodatkowo różne poziomy umiejętności lot odblokowują różne akrobacje powietrzne wspierające go w walce. Więcej na ten temat tutaj.
Wszystkie bonusy lotu ograniczają się do powietrza.

IV. Wytrzymałość
Wytrzymałość odpowiada za obronę podczas walk, oraz długość czasu przez jaką nasz smok jest nadal pełen energii. Im wyższy poziom wytrzymałości, tym smok dłużej pozostanie na polu walki, gdyż będzie potrafił wytrzymać ataki przeciwnika, oraz ból odczuwany będzie nieco zmniejszony. Dodatkowo smok wytrzymały nie będzie musiał często spać, gdyż energia wystarczy mu na dłużej. Czas przez który wykonuje dane czynności jak pływanie, latanie, czy bieganie będą mogły trwać nieprzerwanie na odpoczynek dłużej. Smok wytrzymały nie musi tak często jeść i pić jak inne, gdyż potrafi wytrzymać większą ilość czasu bez tych czynników, aczkolwiek gdy dopadnie go głód, lub pragnienie, zaspokojenie jego będzie zajmowało trochę czasu, gdyż uczucie powraca z podwojoną siłą.


V. Zwiększanie statystyk

a) Podczas lekcji samodzielnych.
Lekcja samodzielna musi zawierać minimum 500 słów.
150 z nich może pójść na opis terenu, pogody, wstęp, czy zakończenie, jednakże pozostałe 350 musi zawierać treściwe informacje dotyczące przebiegu nauki. Zapewne zapytasz się „Po co to jest? Nie lepiej, aby dać wolną rękę do tej sprawy?”
Nie, albowiem większość osób skupiłaby się na motylkach, chmurkach, pogodzie, bądź otoczeniu, zamiast na przebiegu nauki. Dostałaby punkt do statystyki za nic.
Po dodaniu postu władca klanu do którego należysz napisze w wątku z Twoim zapisem jakie statystyki zostały dodane i o ile punktów. (W przypadku władcy informację napisze mistrz gry) Szkolenia można również łączyć. Chcąc podnieść daną statystykę od razu o 2 punkty, musisz napisać post zawierający 1000 słów. 300 z nich może pójść na opis terenu, pogody, wstęp, czy zakończenie, natomiast pozostałe 700 na treściwy opis przebiegu nauki. W razie pytań i niejasności zgłaszajcie się do władców klanów.

b) Podczas lekcji z nauczycielem.
Nauczyciel to smok z większą ilością punktów w danej statystyce. Może nim zostać osoba, która posiada zaledwie jeden punkt więcej, jednakże po zrównaniu się z nią ilością – nie może Cię dalej szkolić.
Ilość postów, którą musicie razem napisać to 20. Czyli po 10 na głowę i jedno z was musi to zakończyć. Każdy post (od powitania do pożegnania) ma zawierać informacje w których zawarte będą wskazówki potrzebne do zwiększenia statystyki. Trenowany smok nie może ciągle potakiwać i przysłuchiwać się – musi pomagać dla nauczyciela przez np. zadawanie pytań, sprzeciwianie się etc.
Jaka jest różnica, że nauka z nauczycielem trwa dłużej?
Jeżeli wyszkolisz już 1 punkt w chcianej statystyce dostajesz 1 punkt aparycji, czyli wolny.
Możesz go przydzielić do czego tylko chcesz, lotu, wytrzymałości, siły, czy zręczności.


Jednakże jak to zrobić, gdy wątek z zapisem zamknięty? Otóż to nie jest problemem. Pod tym postem piszesz:

Kod:

[b]Stado:[/b] Imię smoka
[b]Statystyka:[/b] (do której pójdzie 1 punkt wolny)
[b]Dzięki lekcji z:[/b] (Imię smoka, który Cię nauczał)

Jak już dodasz ten formularz niżej, w ciągu 8h punkt aparycji zostanie przydzielony do wybranej przez Ciebie statystyki.
Jeżeli któreś z tych słów/zdań jest dla Ciebie niejasne, pisz w wątku FaQ znajdującym się tutaj. Wszystkie pytania i komentarze napisane poniżej zostaną usunięte, a na Twoje konto poleci ost.




***  ***  ***  ***

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.akwariumop.pun.pl www.metaurus.pun.pl www.karczmadnd.pun.pl www.shaolin-silkroad.pun.pl www.cs-specc.pun.pl